Had beter niet kunnen reageren. Laten we het weer over de jeugd hebben. Begint vandaag de competitie? Hoe zien de teams eruit?
Jeugd
Opstelling onder 21 tegen Feyenoord vandaag: Karssies - van der Logt - Mesbahi - Landkroon - Rots - Kuster - Ribbers - de Wilde - Baafi - Martina - Slagveer.
Besselink dus terug bij de 1ste selectie, aangezien hij niet mee speelt vandaag. Wederom zonder een echte spits, al zullen de 3 gasten voorin met hun snelheid en individuele actie wel continu van plek wisselen. Vind het wel opmerkelijk dat er geen echte spits in de O21 zit, Marhoum was geen groot talent maar is altijd wel belangrijk geweest voor de O21. Ben benieuwd hoe de gasten zich vandaag kunnen presenteren tegen een normaliter lastige tegenstander, voor mijn gevoel heeft de O21 wel aan kwaliteit ingeleverd maar de tijd zal dat leren.
Onder de 21 krijgt in iig een afstraffing
Feyenoord is waarschijnlijk ook wel het beste team van deze competitie, maar de O21 speelt ook wel bijzonder matig. Aanvallend komt er niets uit, middenveld word overlopen waardoor de verdediging het niet aan kan. Te veel spelers momenteel die het niveau echt niet aan kunnen, hard gezegd. Vreesde er al een beetje voor, maar denk dat het een zwaar seizoen word als er niet nog wat bij komt of word doorgeschoven.
Twente heeft wel veel jeugdspelers ingeschreven bij de uefa. Jongens als De wilde, Tusveld, Bekoli, Panneflek en Rutgers. Staan alle op de B lijst.
Twentefanrsd ik zag het. Jammer dat Mesbahi ook op de B-lijst staat. Gister wel te merken dat hij het niveau nog niet haalt. De potentie zit er wel zeker, sterke speler kan hij worden zeg. Ik ben ook zeker geen fan van die Belg. Hoorenbeck, snap nog steeds niet waarom die gozer is vastgelegd. Maarja.
De Wilde & Rutgers vind ik ondermaats voor Twente, misschien zelfs voor Heracles. Tusveld twijfel voor Twente zeker een optie voor Heracles, vond ik vorig seizoen erg goed invallen en soms zelfs beter dan Nagel. Panneflek vorig seizoen te weinig gezien, begint dit jaar erg goed. Bekoli erg groot talent, zeker potentie voor Twente 1, alleen hoog ego gehalte.
Pleem1 Mats Rots wel op de A lijst. Die zal wel de definitieve stap hebben gezet naar het 1e elftal.
De definitie van goed beginnen. Joey antoniolli je debuut wedstrijd spelen en gelijk maar een hattrick maken. Van 2-0 achter naar 2-4 winnen.
Hele mooie wedstrijd. Veerkracht getoond van O21. Dit kan een erg mooi seizoen gaan worden. Talentvolle selectie en mooi debuut van Antonioli
Hij is niet groot die antonioli,maar wel slim in positie kiezen,hopelijk kan hij het fysiek bolwerken,met een stap hogerop
Nog een gekke dingetje mats rots die normaliter z'n wedstrijden speelt bij onder de 21 zit er vandaag niet bij.
Die Antiolli komt aanwaaien, maar kan echt wel voetballen. Hopelijk staat hij gelijk bij Twente op de radar, anders pakt Heracles hem straks nog.