Icethee is het dan niet veel logischer om hem voor die plek te houden? I.p.v. te focussen op de back? Allemaal leuk en aardig die backs met aanvallende intenties maar verdedigen is voor die positie toch net van groter belang. Tenzij je de overtuiging hebt dat je altijd vaker scoort dan de tegenstander... Zijn verdedigende kwaliteiten zijn als middenvelder wel voldoende, vind ik. Verdedigen begint meteen bij balverlies, toch geef ik de voorkeur aan backs die verdedigend meer brengen dan aanvallend. Zeker als je beschikt over goede/effectieve buitenspelers. Dat moet komend seizoen beter, Vlap kan daar echt niet (meer), ondanks dat hij hard werkt en vaak pech heeft met zijn schoten. Vanuit het middenveld kan hij, mits hij aan spelen toekomt, ook in scoringspositie komen. Weet jij, of iemand anders, wat de plannen zijn zolang Sadilek niet speelt? Er valt natuurlijk een heel goede speler weg. We houden Kjølø natuurlijk nog wel maar verder? Iemand een idee waarom of waardoor Editing hier (nog) niet uit de verf komt? Voetballen kan hij wel. Is het lastig voor hem om het niveau te halen of worden er dingen van hem verwacht die hij niet voldoende beheerst?
Wat is jouw/jullie mening over Sampsted vs Regeer? Regeer is immers ook een middenvelder. Moet er niet gekeken worden naar een nieuwe back als Sampsted niet voldoet, i.p.v. hier ook voor een middenvelder te kiezen?
Wat dat betreft is er veel veranderd in het voetbal, het is nog steeds simpel maar vroeger was het simpeler. Toen stond er gewoon een rechtspoot op rechtsbuiten en leverde voorzetten af op de pure spits. Mocht Weghorst komen dan zullen we meer die kant op moeten, om hem te laten renderen.
Omdat dit het jeugd topic is:
Hadden we niet toch Geypens moeten behouden? Natuurlijk kun je niet alles houden voor het geval dat. Maar betreft wel een back en wat ik begrijp een speler met potentie. Ik zie het nu als een gemiste kans. Al heeft een speler zelf ook nog iets te zeggen.
Benieuwd naar jouw/jullie mening.