Twentefanrsd Fct89 ik zie in mesbahi een goede opvolger van Hilgers is die zelfs een stuk sneller is. Ik vind hem eigenlijk meer toekomst hebben dan bruns. Ik denk ze bij Twente hem niet weer een jaar bij de o21 willen laten spelen. Daarnaast hem als 5e verdediger gaat hij weinig minuten maken. Misschien wachten ze wat er met Hilgers gaat gebeuren.
Fct89 Twentefanrsd dst doen ze sowieso. Maar los van wat interesse word men nou(nog niet) bepaald concreet voor hem. Snap wat je bedoelt met mesbahi in verhouding tot bruns. Maar max is zelfs nog rustiger aan de bal. Opbouwend sowieso al sterker dan hilgers. Met een dynamische felle besselink ervoor of regeer kan hij de bal altijd wel kwijt. Ik vind het opbouwende gedeelte van bruns heerlijk om naar te kijken.
Rikkert Twentefanrsd Zoals hij zich nu laat zien hoort Mesbahi gewoon 3e in de rij te zijn met uitzicht op een basisplek. Bij Bruns hoop ik al een paar seizoenen op een enorme ontwikkeling, maar hij blijft toch elke wedstrijd een paar foutjes maken. Die zou ik dan eerder verhuren. Al denk ik dat ze er gewoon allemaal bij gehouden worden vanwege het drukke schema.
Plasperke Stin Ja klopt. Tweede helft viel het wel wat terug. Met name Jort Ribbers was de eerste helft lekker bezig. Actief, creatief en effectief. Hij had de 1-op-1 wel moeten maken.
Plasperke Verder goed om te zien dat de jeugdspelers hun kans pakken. Het laat wel zien dat het niveau erg omhoog is gegaan de afgelopen seizoenen. Zeker Harrie Kuster heeft zich echt als een komeet ontwikkeld.
Fct89 Rikkert al verwachten ze wel mees uiteindelijk kwijt te raken. Maar die jongen is alweer geblesseerd. Fysiek houd het ook niet over met hem. Alleen daarom houd mesbahi er maar bij, ten voorde opperde hem te verhuren. Maar ik hoop dat ze dat niet doen. Mesbahi is eigenlijk altijd fit en dat js bij zowel bruns als hilgers eigenlijk niet zo.
Individual Bastard Fct89 ik vond die Belgische jongen, die blijkbaar ook in Jong België speelt wel een interessante speler. O.a. Balletje buitenkant voet.
Fct89 Individual Bastard je bedoelt die nummer 10 van 19 jaar oud ofniet? Maar dan moeten we eerst ruimte maken op het middenveld.
Rikkert Fct89 Als je daar iemand haalt moet het een enorme klasbak zijn. We hebben al 8 spelers lopen die op het middenveld kunnen. Kuster en Nagel laten zich ook nog eens goed zien.
Individual Bastard Fct89 helemaal mee eens. Maar dat is wel een creatieve middenvelder. En eigenlijk hebben we die (nog) niet. Zou me niet verbazen als hij dit seizoen al een stap maakt naar laten we zeggen Anderlecht of Club Brugge. Zeg maar de nostalgische clubs
Fct89 Rikkert voor de 6 of 8 positie je rikkert voor 10 niet. Steijn vlap en dan taha nog. Maar laatst genoemde twijfel ik ook of die überhaupt gaat aanhaken. Het is nig vroeg maar taha heeft het wel heel moeilink en waar IB naar refereert is een 10. Nagel typische zes kuster kun je overal op het middenveld kwijt maar is meer een 6 alleen wat avontuurlijker dan besselink
Fct89 Rikkert en zowel kuster als nagel gaat gewoon weer terug naar hun eigen team hierna. Nagel sowieso kuster vennegoor(bij gebrek aan een 2e spits zouden zomaar kunnen blijven. Maar je kunt ook niet uitsluiten dat sampsted ook 2e keus gaat worden achter regeer(ja ik weet wat men daarvan vind maar daar lijkt hij zich wel op te moeten richten) en wil sampsted dat? Zelfde geld voor eiting en vlap die dreigen gewoon B keuze te worden dan ia de kans groot dat ze eieren voor hun geld gaan kiezen.
Fct89 Individual Bastard zou zomaar kunnen IB. maar dan moet er eerst 1 vertrekken bij ons. Dat is het probleem een beetje.
Fct89 Rikkert lees jij wel? Volgens mij heb ik al 3x gezegd dat we eerst ruimte moeten maken en daarmee doel ik dat we van een middenvelder of 2 af moeten. Maar je argumentatie over dat we 8 spelers hebben voor die positie is niet waar en als je heel realistisch bent kun je kuster en helemaal nagel niet bij tellen. Maar we zitten er vrij ruim in dat is absoluut waar en nogmaals om wat te kunnen halen moet er daar echt wat weg.
Rikkert Fct89 Kjolo, Besselink, Salah-Edinne, Eiting, Sadilek, Steijn, Regeer, Vlap Evt. Taha of Rots. Je hebt gelijk er kunnen er 10 uit de voeten.
Fct89 Rikkert rots en taha gaan vanaf de flanken spelem SE en regeer moeten zich hoofdzakelijk op de backs richten. Dat zijn er al 4 minder. Maar ze kunnen er eventueel spelen. Maar ja. Mats is nog niet zover gok ik daardoor SE zal echt niet definitief naar het midden verhuizen en vlap is gewoon Back up voor steijn geworden. Leuk al die multifunctionele spelers maar ze hebben allemaal een positie waar ze zich hoofdzakelijk op focussen en die kun jij ook uittekenen en kom je niet aan die aantallen die jij noemt.
Fct89 Rikkert maar snap overigens niet helemaal waar je nu heen wil met je punt. Ik zeg nergens dat we die Belg ofzo moeten halen. Maar als je zoiets wil moet je eerst van 1 of 2 spelers af. That is all. Er ligt daar voor Twente toch geen prioriteit. Dit ligt voorin. Linksbuiten en een spits.
Rikkert Fct89 Denk dat we elkaar even niet snappen dan, ik had hetzelfde met die post over Eiting, Vlap en Sampsted. Bedoelde je daar dat als we een aantal spelers verliezen zo'n Delorge interessant wordt?