Plasperke jij ziet het in iedereen zitten, je pet en sjaal zit voor je ogen.Je kennis van het spelletje doet me denken aan mevrouw Stendler.

Plasperke volgens mij heb jij precies dezelfde reactie op .net al gehad wat leide tot een discussie met Wallace waar je dit goed onderlegt en onderbouwd in tegenstelling tot Wallace met z'n onderbuik gevoelens

Onder 17 dus in de finale van de Bussum Talent Cup, tegenstander is SC Heerenveen. Verder helaas helemaal niets over te vinden, maar toch een leuk begin voor een nieuw elftal.

Yegoian op stage bij Vitesse en Geypens naar Emmen. Vandaag binnen de academie gehoord dat het zo goed als zeker is. Beide spelers erg talentvol en zeker een profvoetbal toekomst.

Yegoian heeft een contract afgedwongen en daarna geen kans meer gehad bij 1. Erg veel fanatisme in zijn manier van spelen, maar ook egoïstisch.

Geypens de laatste wedstrijden super goed aan t voetballen. Wilt zoals ik het vandaag heb begrepen niet nog een jaar plaatsmaken voor Rots bij O21 of bij Heracles als 3e linksback komen. Snap de keuze wel, maar wel jammer.

Pleem1 Dom van Heracles om hem niet de kans te geven als 2e linksback. Goede speler, hij had vorig seizoen al van toegevoegde waarde kunnen zijn ten opzichte van bijvoorbeeld Olde Keizer.

Plasperke FC Emmen heeft Geypens nu ook gepresenteerd. Zeker dom van Heracles, maar hun jeugdbeleid is lachwekkend en onbegrijpelijk. Enige goede zet is Bultman sinds de gezamenlijke academie.

Pleem1 bijzondere benadering van Heracles inderdaad, laten de afgelopen jaren, voor hun niveau, best wat interessante spelers lopen en komen dan aankakken met 24/25 jarige Serie C spelers. Dat beleid moet toch sterker kunnen zou je denken, er is weinig zelf opleiden aan terwijl je toch een kwalitatief sterke opleiding hebt staan, met geschikte trainers. Krijg het idee dat ze eigenlijk geen idee hebben hoe ze het optimaal kunnen benutten, of ze zijn toch te bang dat die jongens niet voldoende doorgroeien ofzo. Maar tegelijkertijd geven ze wel contracten aan enkele zeer twijfelachtige keuzes, om het nog netjes te brengen.

De Onder 21 heeft met 2-3 gewonnen, uit bij de Graafschap O21. Zaterdag is er nog een oefenwedstrijd tegen Meppen, daarna is er een vakantie van 3 weken en begint het 2e blok van de voorbereiding.

Individual Bastard Ja prima. Lastig om er veel over te zeggen omdat het zo vroeg in de voorbereiding is en er nog zo veel spelers missen. Op Twitter is er wel een verslagje.

Volledige staf academie: geen verassingen, jammer dat Kuiper naar Vitesse is. Hopelijk heeft hij straks nog een baan…

https://fctwenteheraclesacademie.nl/2024/07/03/volledige-staf-seizoen-2024-2025/

Connection Coach Luc Stolker vindt ik wel interessant. Moet vooral helpen met de oversteek naar de eerste selecties van jeugdspelers. Erg goed dat ze hiervoor wen expert hebben ingeschakeld, aangezien dit een cruciaal en lastig punt is voor de spelers.

Morgen paar mooie jeugdwedstrijden thuis in Enschede!

3 jeugdspelers zijn afgehaakt in de voorbereiding en gaan weer terug naar de academie. Gerritsen, ribbers en nijstadt.

• Fct89 heeft hierop gereageerd.

Twentefanrsd maar oosting was wel tevreden over de arbeid alleen de groep was te groot. Wel wat grappig dst nagel erbij blijft met een eventueel vertrek van hilgers en gezien de positie bezetting van het middenveld zou je eerder verwachten dat nijlstad erbij blijft en nagel vast terug gaat. Maakte een uistekende indruk op de staf heb ik ervan begrepen. Die zal nog wel beel vaker op de training verschijnen.

Fct89 misschien dat nagel wel bij de 1e selectie blijft. Leeftijd zegt niks.

Rikkert klopt. De kans is aanwezig dat hij verhuurt gaat worden in augustus zei ten Voorde. Hij is de 5e centrale verdediger. Als er niks geks gebeurt deze transferperiode. Dan is de kans dat hij verhuurt wordt om vlieguren te maken.

• Fct89 heeft hierop gereageerd.

Twentefanrsd ik zou dat ook heel gek vinden, helemaal als je leest hoe sommigen hem op schild hijsen. Als mees niet weg komt en dan refeer ik naar een discussie op .net tussen rikkert en ricky die mees afdoet als een soort mathijs de ligt en dat is die echt niet. Het feit ook dat z'n zakenwaarnemer hem overal moet aanbieden geeft ook wel wat weer