Pleem1 zou jammer zijn als ze niet mee mogen, maar dan zou het ook wel einde verhaal zijn mocht het zo zijn. Opzich jammer, vooral van Yegoian had ik best verwachtingen maar misschien staat hij teveel stil, en/of zien de trainers het niet zo in hem zitten, dan is een frisse start elders wel een uitkomst.
Eens met wat je zegt over de contracten, vind sowieso dat Twente wel meer contracten mag uitdelen. Je loopt best wat mis, en de jongens die je op noemt hadden zeker ook een contract verdient. Zo'n concurrentiestrijd in de jeugd is heel prima voor de ontwikkeling, bijvoorbeeld een 'strijd' tussen Geypens en Rots. Kunnen ook prima tegelijk doorbreken bij Twente, het is aan hen om te laten zien wie zich het meest door ontwikkelt.
Opzich zijn er vrij weinig jeugdspelers verbonden aan de clubs, zowel Twente als Heracles kan daar in best meer doen naar mijn mening. Of zijn daar onderling afspraken over o.i.d? Kan ik me haast niet voorstellen, maar zou anders ook niet weten waarom Twente niet al contracten uitdeelt aan jongens in de situatie als Geypens, Tusveld, Duldar etc etc. Kosten de wereld niet, ze liggen vast en je kan een concreter plan en begeleiding gaan starten vanuit de club.