Pleem1 denk dat ze dit wel expres gedaan hebben, om bepaalde jongens ook te testen die wellicht nog een twijfelgeval zijn/waren. In ieder geval goed om te zien dat Nijstad en Nagel zich goed doorontwikkelen, samen met Rots en Mesbahi mijn inziens toch een beetje paradepaardjes van de academie momenteel. Mesbahi zie ik dit jaar wel echt door breken, denk dat hij weinig onder doet voor van Hoorenbeeck en met de vele wedstrijden zal Oosting jongens als Mesbahi, Besselink, Rots en eventueel zelfs Vennegoor en Kuster voldoende minuten geven, zeker de eerste 3.
Waren er nog 'onbekende' jongens die zich hebben laten zien op het toernooi? Hoor veel goede verhalen over Yegoian, Nijstad & Nagel maar ben wel benieuwd of er nog meer jongens waren die zich zo hebben laten zien, met name de jonge gasten die nog niet veel laten zien hadden.
Ben ook wel heel benieuwd wat Twente met Yegoian gaat doen, verhuren zou de beste oplossing zijn maar ben wel benieuwd hoe veel interesse daar voor is. Sybrandy lijkt me, helaas, wel een heel lastig verhaal worden. Opzich prima om jongens als Sybrandy en Ribbers een contract te geven, kosten de wereld niet en kan ook enorm stimulerend werken voor ze natuurlijk.