Pleem1 ja Haakmat en Driezen vind ik in ieder geval veel verder op dit moment. Ik vind Tijink ook wel een prima speler, al heb ik hem de laatste tijd niet zo vaak gezien. In ieder geval positief als dat soort jongens voor Heracles gaan kiezen en Nijstad, Rots, Nagel etc voor ons. Dat geeft de jongens net onder de top van de selectie ook perspectief.
Verder speelt de O17 geloof ik ook 2e divisie, al weet ik dat niet zeker. Misschien wel beter omdat die selectie iig qua aantallen nog niet sterk is. Hopelijk wordt die nog kwalitatief en kwantitatief goed versterkt.
Geypens speelde inderdaad echt heel erg goed. Hij had wel een moment of tien waar hij naar binnen sneed en dan op snelheid en techniek voorbij meerdere tegenstanders dribbelde.
De O18 speelt te wisselvallig. Ze hebben denk ik de beste selectie, en een enorm brede bank. Te veel wedstrijden zijn zoals dit geweest, met een te groot verschil tussen goede en slechte fases.
De O16 speelde een prima eerste helft, en de 2-2 was een mooi moment. AZ bracht nog weer een paar topspelers in en donderde na de 2-3 over ze heen. Het is te verklaren dat ze braken na alle teleurstellingen deze seizoenshelft, en met de spelers die ze missen.