Pleem1 ah, interessant. Zou het zonde vinden als Geypens zou vertrekken, zie in hem nog steeds een interessante speler die Twente kan halen. Heeft wel iets weg van Salah-Edinne, beide kunnen linksback staan maar zijn ook makkelijk in te passen op het middenveld. M. Rots is wel wat verder in zijn ontwikkeling en daarom een sterke tegenstander, maar Geypens zou prima iets voor hem kunnen staan denk ik. Hopelijk dat het plan hem aantrekt, zou zonde zijn als hij gaat al snap ik hem ook wel. Staat eigenlijk al jaren bekend als goed talent, en ontwikkelt zich eigenlijk heel prima maar wel veel pech gehad al met M. Rots en Olde Keizer voor zich, de 1 terecht en de ander helemaal niet.
Wat betreft Nijstad en Nagel, deel ik de mening van Pleem wel. Als je ziet in hoe korte tijd Nijstad er nu al letterlijk en figuurlijk boven uit steekt, dan mis je wel de uitdaging. Stond zaterdag tegen over Jesse Bal, hét talent van Sparta en al jaren vaste international bij verschillende jeugd elftallen. Bal werd compleet zoek gespeeld, kwam er nooit aan te pas en werd in de rust gewisseld. Een O21 duo met Mesbahi - Nijstad is voor Twente de perfecte oplossing, dat zijn de jongens van de toekomst en die kunnen elkaar zo binnen en buiten de lijnen leren kennen, want beiden zijn echt heel grote talenten.
Nagel was zaterdag echt heel goed, maar las hier ook al dat hij het wat lastiger heeft gehad. Talent spat er wel van af vind ik, voetbalt heel makkelijk en is ook verbaal aanwezig, minstens zo belangrijk. Echt een leider en bijter in het veld, mag fysiek wel wat meer bij maar dat geldt voor 75% van de spelers. Ook nog jong natuurlijk, en hoeft ook geen kleerkast te worden. Niveau van de O19, mits ze promoveren, zal inderdaad ook niet misselijk zijn en in de winter zou je altijd verder kunnen kijken met doorstroom en afstroom van talenten.
O19 heeft overigens al wel een paar nieuwe middenvelders in de academie gehaald (waaronder het broertje van Salah-Eddine), dus wellicht gaan ze het toch wel een serieuze kans geven in eerste instantie.