Icethee Sambo speelde een goede pot. Laatste tijd erg goed bezig, begin van het seizoen ergerde ik me kapot aan de hoeveelheid kansen dat die nodig had om te scoren. Gisteren schoot hij ze geweldig in, ook wel een flinke kans gemist, maar die keeper van Cambuur was ook sterk.
Tusveld viel wederom goed in, is de laatste weken effectiever dan Nagel vind ik persoonlijk. Totaal niet onverdiend als hij in de basis zal staan. Maar dat lijkt mij niet realistisch aangezien contractspelers altijd voor gaan natuurlijk.
Geypens en Kuster gewoon vastleggen, zou super zonde zijn als een van die twee zal vertrekken, zoals Driezen en Haakmat. Super talentvolle spelers die te goed zijn voor het O18 niveau.
Ribbers deze week helaas onzichtbaar, na die goede pot van vorige week. VOH sterk, erg goed aan het drukzetten. Miste ook wel weer een paar flinke kansen. Nijstad ook bijzonder sterk, hij en Geypens is een erg leuke combinatie aan de linkerkant. Die voelen elkaar goed aan. Tijink en Wijnreder ook sterk, spelen ook goed samen.
Kon zo 8-1 worden, maar die keeper van Cambuur was super sterk.