Pleem1 zwakke 1ste helft, 2de helft prima. Feyenoord vooral op de counter gevaarlijk, daar scoorden ze ook uit en daar oogde Twente wel kwetsbaar. Vooral Donald speelde erg zwak, werd ook al na 40 minuten gewisseld voor de heel prima ingevallen Tijink. Rots was aanvallend wel dreigend, aan de bal comfortabel en een paar in kansrijke positie gekomen. Defensief stond het, vooral na de wissel, heel prima en deden Mesbahi en Rots prima hun ding. Besselink was de beste vond ik, stuurde verbaal het elftal goed aan, was fel in de duels, sterk aan de bal en goed bezig als stofzuiger. Jongen heeft wel wat, type spel dat je afgelopen zondag tegen Utrecht eigenlijk wel miste. Gaat zich t.z.t geruisloos in het 1ste elftal spelen, ben ik wel van overtuigd. Yegoian was vooral de 2de helft heel actief en belangrijk bij de comeback, verdeelde het spel en liep en vocht enorm veel duels uit, waardoor O21 veel in balbezit kon blijven en tot kansen komen. Speelde eigenlijk prima, houd hij het niveau van de 2de helft vast dan gaat hij serieuze kansen afdwingen onder Oosting. Vond Sybrandy heel afwezig, lukt niet veel bij hem en was wel veelzeggend dat hij de eerste penalty al direct miste. Zijn stabiele trap is zijn grootste wapen, maar als dat wegvalt blijft er te weinig van over. Heb er helaas een hard hoofd in bij hem, mist mij net te veel kwaliteiten om zich echt te kunnen onderscheiden, wat Yegoian wel in zich heeft. Vond qua niet-contract spelers niet veel jongens opvallen, enkel Tijink viel wel uitstekend in en Martina liet bij vlagen wat leuks zien, maar wel heel fragiel en inconsistent. Heb ook twijfels over zijn winnaarsmentaliteit, mag ook wel een paar schepjes bovenop.