Afgelopen zaterdag de O18 beschouwd, erg leuk potje met goed voetbal. Verrassend dat Ribbers, Geypens en Kuster mee deden. Aangezien Rots, Mesbahi, Besselink, Scheperman, Olde Keizer allemaal niet meededen met O21. Weet iemand hier de reden van?
Nijstad, Tijink, Wijnreder en Geypens is een ijzersterke verdediging voor O18. Nijstad is voor zijn leeftijd erg ver, super goede voetballer. Durft ook veel tijdens een wedstrijd. Echt top. De eerste helft viel Geypens echt positief op met zijn aanvallend vermogen, komen super veel kansen vanaf zijn kant en speelt zijn mannetje erg gemakkelijk uit.
Kuster, Nagel en Codinha ook erg sterk, ik ben niet zo'n groot fan van Codinha voetbalt onwennig. Kuster heb ik ook wel eens beter zien spelen, maar heeft ook erg belangrijke acties. Kwaliteit spat er wel van af bij hem. Nagel speelde ook goed, super rustig en met veel zelfvertrouwen. Alles lukte ook.
Aanvallers Sambo, VOH en Ribbers mochten effectiever zijn, vooral de eerste helft. Sambo heeft de eerste 45 minuten wel vier 100% kansen gehad, waarvan er 1 zat. Ben benieuwd wie de linksbuiten positie gaat invullen als Duldar weer fit is. VOH erg sterk aan de bal, gebruikt zijn lichaam goed. Ribbers speelde onzichtbaar, maar wel erg effectief. Goal + assist. Lijkt wel te licht voor de O21, aangezien hij ook niet snel is. wel een hele fijne techniek. Bekolli ben ik fan van, als hij invalt komt er een compleet nieuwe energie en heeft ook rendement. Top speler voor de toekomst.