CK lastig te zeggen, vooral de hogere teams schuiven en wisselen veel, ook wat blessures bij grotere talenten. 021 is nu in bloedvorm en staan op een prima 2de plek, maar of er, behoudens van Kuster, daar echt 1 door breekt waag ik sterk te betwijfelen (Besselink niet mee gerekend). Sybrandy doet het goed maar lijkt veel moeite te hebben om de extra stappen te zetten, Ribbers zie ik ook niet aan haken. Karssies maakt een prima seizoen door maar vind ik ook niet bijzonder, Gerritsen heb ik meer vertrouwen in dat die het zal redden.
019 kent een zwaar seizoen in een sterke competitie, dat is wel lastig te zeggen. Nijstad gaat het wel redden binnen 1, meer waarschijnlijk 2 jaar. Nagel zal fysiek wat moeten groeien maar die zie ik ook wel doorbreken, zelfde kun je zeggen voor Vennegoor. Panneflek is getalenteerd maar zsl nog flinke stappen moeten zetten, met name tactisch en klinisch. Duldar is wel een fijne speler maar heeft fysiek ook wel moeite, Titulaer zal als linksback wel interessant zijn in de toekomst.
Alles daaronder is nu vrijwel onmogelijk te voorspellen, maar zitten voldoende gasten tussen. Oosterhof (cv), Weijdijk (cm), Schutte (spits), Endeman (spits), Taouil (cm), Ameur (10), Harmimoglu (spits), van Langen (keeper), Wirht (buitenspeler) & Willemsen (buitenspeler) zo maar wat namen die interessant zijn, veelal ook jeugd international maar is altijd lastig te voorspellen. Nieuweling Melle Roede is ook altijd een groot talent geweest, maar concurrentie bij AZ en blessures hielden hem tegen, wellicht dat het hier uit komt en dan kan het snel gaan.