Ze zijn aan het kijken naar welke opties ze hebben om zijn contract te kunnen verlengen.
Lars Unnerstall
Twentefanrsd al in de afrondende fase schijnbaar. Mag wat mij betreft een contract tot 2030 krijgen, wat een keeper zeg. Beste keeper die ik persoonlijk bij Twente ooit gezien heb, al is dat wellicht niet helemaal eerlijk als je kijkt wat voor koekebakkers er na Mihaylov (of keepte Boschker nog toen hij weg ging) en voor Drommel bij zaten. In ieder geval, zou dit een heel verstandige zet zijn en een krachtig signaal van de club. Gelijk met Pröpper praten over een verlenging, druk blijven uit oefenen op Smal om te verlengen en dan blijft er toch wel wat over. Zie zelf ook Brenet liever nog 1 jaar blijven en dan gratis weg gaan, dan nu vertrekken voor 1,5 miljoen maar gun hem ook wel weer een mooie stap.
Icethee ja klopt. Zou mooi zijn als unnerstal zijn carrière bij twente afsluit. Ik zie brenet ook zo niet zo snel weggaan. Ze waren vandaag op hem in te praten om nog een seizoen te blijven. Propper zou de volgende wel zijn en hopelijk nog smal. Dan heb je nog een linksbuiten nodig en zijn wij ver klaar.
Unnerstall*
Icethee Pietje was ook niet verkeerd
Twente heeft op in ieder geval Instagram interessante 'tease' foto's geplaatst van iemand achter een piano met de tekst 'tomorrow...' en in de reacties plaatsen ze '
'. Kan er enorm naast zitten, maar heb het gevoel dat er een belangrijke aankondiging aan verbonden zit, met overduidelijke een opwarm filmpje voor Hammarby. Waarom ik dit dan plaats bij Unnerstall? Kan aan mijn ogen liggen, maar vind de pianist erg lijken op iemand met lang, blond haar. Zal het een aankondiging worden van Unnerstall die zijn contract verlengd? Ik vind het er verdomd op lijken in ieder geval.
Gewoon een reguliere Matchday-video. Er waren ook weinig leaks vanuit diverse Twente-watchers, dus had ook niet veel verwacht. Er lijkt momenteel weinig in de pijpleiding te zitten bij Twente, los van Eiting.
Heb wel gehoord in de geruchtenmolen dat Twente achter een rechtsbuiten genaamd Salinhunu Kamperaslaratigivio aan zit. 7-voudig international van Madagaskar en 11 goals en 5 assists in 20 wedstrijden bij Zimbru Chisinau uit Moldavië. 20 jaar oud.
Fct89 precies, omdat ze ook zo geheimzinnig deden met die post kreeg je al snel de indruk dat er iets groters stond te gebeuren dan een video. Unnerstall lijkt me ook wel iemand die kan genieten van een piano haha, net als Pröpper wel. Nieuwe speler had ik sowieso niet verwacht, maar een verlenging van een huidige speler had gekund. Wel een mooi filmpje verder, daar is het media team wel erg goed in bij Twente.
Icethee
Wauw, goed aangevoeld
Onlyfctwente Kan niet! Zijn naam past niet op het shirtje.