De oefenduels van zaterdag tegen odense en ook de week erop tegen schalke worden live uitgezonden op ad.nl.
Oefenduels
Bedankt voor de tip @Twentefanrsd
Wel erg jammer dat je er perse een abonnement voor moet hebben en dat het zonder niet te kijken is.
Icethee ja zag het net ook. Je moet idd een abonnement hebben. Hopelijk is hij nog ergens anders te zien.
Icethee hele slechte service van Twente.
Thai Tukker Twente en oefenwedstrijden uitzenden blijft echt een drama. Zal ESPN overigens niet Schalke - Twente uitzenden? Deden ze vorig jaar ook, kan er nu niets over vinden. Iemand die dit weet?
Overigens is een basis digitaal abonnement niet voldoende om live te kunnen volgen bij DPG Media. Zal dan dus opgewaardeerd moeten worden als jullie al een basis digitaal abonnement hebben.
Er zit momenteel 50% korting op de digitale variant met een looptijd van 2 jaar. 55% korting op de digitale variant voor een looptijd van 3 jaar. Ik heb die van mij maar meteen opgewaardeerd voor 2 jaar en de 50% korting. Durf nu niet te zeggen of dat is omdat ik al lid was of niet. Ik hoor wel of er mensen zijn die er naar gaan kijken.
Icethee Toen het Twente slecht ging was TV Oost goed genoeg voor Twente, nu het beter gaat met de club krijgen ze een trap in de rug. Dit is ook een dikke middelvinger naar de fans.
FCT11 En hoeveel kost je dat in die 3 jaar?
Thai Tukker met de 55% korting kost het je €10,83 per maand, 3 jaar lang. Ik heb die van mij gewijzigd maar raad eens .. mijn huidige abonnement wordt dan over precies een maand beëindigd om dan pas het nieuwe abonnement in te laten gaan. Heb ik nu nog niks aan haha. Als nieuwe abonnee zal het geen probleem zijn neem ik aan aangezien je dan meteen lid bent in je nieuwe abonnement.
FCT11 Zijn dure voetbalwedstrijden haha. Ze zoeken het maar uit. Misschien ergens een stream te vinden. Maar vrees het ergste.
Thai Tukker Wel als je inderdaad een nieuwe abonnee zou moeten worden voor 2 potjes voetbal, eens. Voor mij om het even omdat ik reeds lid ben, echter niks aan de wijziging van het abonnement momenteel. Dan zou je toch moeten kijken naar een of andere stream inderdaad maar lijkt me sterk dat deze voorhanden is.
FCT11 wel een beetje sneu dat je dan meteen het duurste abonnement nodig hebt, en dat je abonnement pas volgende maand verwerkt word als je hem upgrade. Ben zelf ook lid van Tubantia, maar nu weet ik in ieder geval dat upgraden voor niets is haha. Jammer dat ze dit niet 'gewoon' via Rtv oost doen of iets dergelijks, toegangelijk voor iedereen als ik me niet vergis.
FCT11 vervelend voor je. Misschien dat Odense het nog uitzend op hun YouTube kanaal.
Komen altijd wel streams online.