Denk ook dat er qua spelbeeld niet veel zal veranderen, Oosting heeft bij Twente veel meer mogelijkheden dus zal hij ook zijn ideeën meer kunnen brengen. Ga er wel van uit, dat Twente een bepaalde gedachtegoed heeft vastgelegd waar een trainer aan moet vol doen, een heuse FC Twente visie & spelbeeld. Dus de manier waar op de beleidsbepalers (Kraan, Streuer en Bruggink) willen dat een trainer speelt, zodat zij daar gericht op kunnen inkopen en spelers zich makkelijker kunnen aanpassen omdat die visie zo duidelijk is en dit ook herkenbaar en acceptabel is voor supporters, zoals afgelopen seizoen in de thuiswedstrijden met name. Verder oogt, voor mij, Oosting als een warme, duidelijke man die ook goed kan omgaan met de 'lastige' jongens. Dat is eigenlijk cruciaal, iedereen tevreden houden en een professionele, maar warme sfeer bewaren binnen de selectie. Oosting was 1 van mijn favoriete keuzes en ik ben blij dat hij het is geworden uiteindelijk, heb wel vertrouwen in hem dat hij het hier kan gaan maken. Zijn assistenten ken ik niet goed genoeg om een eerlijk oordeel over te vellen, maar Uneken heeft een interessant en prima cv en Duits is oud prof, dat is voor een assistent wel fijn. Verwacht dat hij iets dichter bij de groep zal staan, sfeer bewaken en goed met de jongens omgaan. Beetje de van Dinteren rol eigenlijk, die daar heel sterk in was.