Younes Taha
Was ook een beste goal, uithaal buiten de 16 meter na een versnelling.
Fct89 echt knap hoor. Denk dat hij voor iedereen, inclusief Pec fans, echt uit het niets kwam. Maar in je debuut seizoen 14 goals maken in de KKD, mooie transfer maken en volgens mij nu al 2 goals voor Marokko onder 23. Indrukwekkende opmars, ben heel benieuwd naar hem omdat hij voor mij best onbekend is. Unuvar en Regeer heb ik wel geregeld zien spelen, Ugalde natuurlijk ook, maar van Taha heb ik niet heel veel gezien.
Even iets anders. Je ziet steeds vaker dat Marokkaanse en Turkse spelers die hier geboren zijn voor het land kiezen waar hun ouders of grootouders geboren zijn. Blijkbaar is dat gevoel sterker geworden in de afgelopen, zeg 5 jaar. Zelf merk ik dat het Nederlands Elftal me ook minder interesseert dan voorheen. Heeft iemand een verklaring?
Individual Bastard gebrek aan kansen hier om het eerste oranje.
Ik denk dat Mazroui en Zyech echt wel kans gemaakt hadden. Natuurlijk had Blind, het blinde paard, Zyech een kans moeten geven.
Individual Bastard hakim heeft gekozen voor Marokko omdat hij in oranje geen vertouwen voelde was destijds een artikel.
Rik304 klopt ook nog eens rik. Maar in het geval van zyech is dat wat anders die geeft daar niets om. Die wil per se z'n eigen pad kunnen bepalen. Maar sie is toen weg gegaan en naer Marokko gegaan omdat hij zelf ook zei dat hij daar niet tussen komt in intern toen ook wat gebeurt dat hij baalde van de vriendjes politiek. Iets waarvan je gewoon weet dat dit al jaren gebeurt bij oranje en Zeist.
Fct89 De situatie Ziyech is grondig verneukt door bondscoach Blind. Bondscoach Koeman lijkt hetzelfde te doen met Frimpong.
Denk dat we een aantal van de spelers die voor andere landen kozen goed hadden kunnen gebruiken trouwens. Zerrouki, Amrabat als opties als verdedigende mid. Kökcu is een lul op poten, maar wel een prima spelverdeler. Mazraoui is een back die aan de bal veel meer brengt dan Dumfries. Ziyech als spelmaker op de vleugel was ook klasse geweest.