Stel: Smal vertrekt deze zomer, hoeveel moet/gaat hij dan opleveren? En wie moet dan onze (nieuwe) linksback worden?
Gijs Smal
niekh89
Denk ergens rond de 4 mil als ik het zou moeten inschatten. Geen idee wat zijn huidige marktwaarde is?
BroodRooster zijn marktwaarde is volgens Transfermarkt 6 miljoen. Maar met nog slechts een eenjarig contract geloof ik er niets van dat we dat krijgen. Ik denk dat jij er dichter bij zit.
niekh89 Ik denk dat Smal ongeveer 4 miljoen kan opleveren, vond hem echt geweldig dit seizoen maar contract is natuurlijk nog maer 1 jaar. Ik had eerder al Jurasek benoemd maar las dat Benfica vol voor deze speler ging dus hij is niet haalbaar. Verder heeft de eredivisie niet heel goede linksbacks, dus denk dat het dan een buitenlander wordt.
Twijfelt blijkbaar over verlengen. Hoop dat hij het toch doet, hoe meer van de kern intact blijft hoe sneller we weer op gang komen in het nieuwe seizoen.
Rik304
Zou bijna te mooi zijn om waar te zijn. En wat ik altijd heb geleerd, als iets te mooi lijkt om waar te zijn…….
Desalniettemin hoop ik dat hij bijtekent. Kan Rots achter hem als backup
Rik304 ik ben bang door te ontwikkelingen bij AZ en Feyenoord dat hij alsnog niet bijtekent. Zonde
Individual Bastard Feyenoord heeft Hartman en bij AZ hebben ze al iemand gehaald als vervanger vab Kerkez. Ik denk dat hij eerder aan het buitenland denkt. Zou het liefst zien dat hij bijtekent.
Ik weet niet of de admins meelezen hier trouwens, maar je moet echt op F5 drukken als je wilt zien in welke topics nieuwe posts zijn. Gewoon op het forum knopje drukken alleen is niet genoeg. Misschien handig om dat te fixen als je wat meer activiteit wilt.
Rik304 Bedoel je dat knopje rechtsboven met de 2 pijltjes? Dat werkt bij mij prima.
Thai Tukker Ik weet niet of we hetzelfde bedoelen. Die knop waar forum op staat en twee textwolkjes.
Rik304 Als ik schakel van home naar forum zie ik gelijk bij forum of er nieuwe berichten geplaatst zijn. Dat staat dan in rood weergegeven, net als berichten die eerder waren geplaatst, maar die je nog niet gelezen had.
terugnaardetop Zal wel weer aan mijn firefox-instellingen liggen ofzo. Ik kan op het nieuws-gedeelte alleen nog reageren via de telefoon op de pc is de reageerknop weg.