1970 Individual Bastard Manhoef kan prima maar die moet eerst aan het systeem wennen en fysiek aanhaken dus die staat er niet gelijk en dan maakt hem dat veel te duur
Icethee Rik304 stel je voor, een aanval van Ejuke, Ugalde en Manhoef. Wat een voetbal, snelheid en talent heb je dan zeg. Komen van de bank nog Unuvar en Taha, wat een voetbal. Zou genieten worden.
fcsvente Vind manhoef veel slechter dan iedereen zegt, kijk echt heel veel voetbal eredivisie, ook vitesse, vind hem er echt niks van bakken.
Fct89 fcsvente die zal ook wel niet doorgaan aangezien wat vitesse er voor wil hebben. Wat een belachelijk bedrag is
Onlyfctwente Bobby Adekanye halen, mark my words. Heeft een goed seizoen gedraaid bij Eagles, 1-jarig contract en is nu nog betaalbaar. Was altijd een heel groot talent maar door verschillende redenen er nooit echt uitgekomen.
Onlyfctwente https://youtu.be/v2F7QrxlASM Hier zie je dat elke goal die hij dit seizoen gemaakt heeft pure klasse is.
Bram Wat vinden we van Brandley Kuwas, met afstande de beste speler bij Heracles in zijn tijd nu transfervrij. Kan op beide vleugels uit de voeten.
Fct89 Wat denken van tavsan ? Ik weet het slecht rendement maar mag weg bij nec. Nec verlangt rond de 3 mil. Ja ik weet ook van de interesse van het buitenland. Maar dit zouden we toch moeten proberen.
Fct89 Melbuuln46 maar zijn er buitenspelers die er direct staan die goedkoper zijn ? Die van united zal kwa salaris zeker een keer zo duur zijn zelfs met gunstige huur voordelen althans dat lijkt me.
Fct89 Twentefanrsd als we dat nu al niet meer hebben dan hebben we op de flanken echt een probleem. Flank spelers helemaal die er direct kunnen staan zoals tavsan haal je ook niet veel goedkoper. Maar dacht dat dit eventueel een interessante optie kon zijn. Helemaal als je dit bij bijvoorbeeld in termijnen kunt doen. Ik noem maar wat. Maar is natuurlijk ook niet de ervaren speler die ze willen.
Twentefanrsd Als ik bruggink zo hoor bij fca voetbalzomer, heeft hij niet zo'n goede hoop op Pellistri. Zijn houding sprak geen goede hoop uit.
Hup! In de Zuid-Amerikaanse pers wordt Twente gelinkt aan Jordhy Thompson van Colo Colo. Is een 18-jarige linksbuiten. Het lijkt me stug, maar niet onmogelijk. Lijkt me echter wel dat wij meer op zoek zijn naar spelers die gelijk een basisplek op kunnen eisen en bij voorkeur Nederlands kunnen/ begrijpen
Twentefanrsd Luis Miguel Angulo Sevillano heeft twente interesse in. Is een 19 jarige columbiaan die de beste speler in zijn leeftijdscategorie is in Colombia als ik mensen moet geloven. Schijnt zelfs al onderweg te zijn naar Nederland.