Fct89 vandaag erg goede statistieken inderdaad. Wint ook meer duels dan ik had verwacht, lijkt fysiek ook wel behoorlijk goed. Beetje duelkracht kan geen kwaad voor Twente, dat heeft hij wel met een mooie trap. Kijkend naar zijn cijfers (niet helemaal eerlijk) zie ik hem steevast uitblinken tegen de kleintjes, maar tegen de top 5 speelt hij ook altijd matig. Nou helpen zijn ploeggenoten waarschijnlijk ook niet mee, maar daar zit wel meteen zijn angst. Als je het vergelijkt met Eiting die ook van een kleinere club over kwam, die wist nog wel eens uit te blinken tegen grotere clubs. Daar zit wel meteen mijn angst, kan van den Berg het voor Twente ook tegen de top 4? Uiteindelijk zijn hier AZ en Utrecht wel je concurrenten, en wil je je serieus meten met Ajax, Feyenoord en PSV. Lastig in te schatten of van den Berg dit aan kan natuurlijk, maar dat vind ik wel een zorgelijk puntje. Wel een creatieve speler, veel loopvermogen, goede pass in de benen en wint wel veel van zijn duels. Gaat dan nog om dat stapje extra om ook in de top duels uit te blinken. Vind het wel lastig, al begrijp ik ook wel weer waarom ze bij hem uit komen.