Zouden jullie met hetzelfde elftal starten of wisselingen doorvoeren na de veel betere 2e helft?
Manchester United.
Zou beginnen met Vlap speeilde goed en rustigen zou Ricky voor Rots neerzetten ,beter in vorm plus ervaring
JENS97 ligt aan de positie waar die staat. Hij hoort daar niet te staan. Is dit niet gewend. Ben zelf jaren rechtsback geweest vond dat wel lekker. Maar paar keer links gestaan, maar dat is zo anders voor je gevoel in alles. Oosting misbruikt bruns door dit geouwehoer. Het feit ook dat die Zweed er nog niet instaat zelfs niet invalt is en daardoor bruns daar moet staan zegt maar over het aankoopbeleid van bruggink.
JENS97 oosting moet sowieso eens ophouden met spelers te misbruiken op posities die ze niet fijn vinden. Overigens kun je vallen over bruns. En dat is terecht maar kijk ook even maar z'n "ervaren" collega naast hem. Hilgers leid bijna 2 doelpunten in voor Almere. Werd in de lucht harder geklopt dan bruns, maar ook in de duels gaf die een paar keer niet thuis. Bij Hilgers moet de lat ook eens omhoog. Staat nog steeds stil ook al anderhalf jaar. Beide heren waren niet goed waarbij bruns nog het meest zuiver paasde dan alle ander 11.
Er word me echt te veel alleen naar bruns gekeken, Hilgers maakt ook veel te veel fouten en staat na het vertrek van Robin ook totaal niet op. Tegen redbull speelde hij heel goed. Maar de rest van de wedstrijden vind ik hem ook maar matig spelen. Er moet/mag meer verwacht worden van mees.
Fct89 Daar heb je echt een punt. Heb zelf absoluut ook nog geen kritiek op bruns geleverd, omdat hij gewoon niet op zijn originele positie staat. Ik vind bruns een prima speler.
Twentefanrsd Doet er niet toe. Op zijn positie is er op dit moment geen plek voor hem. Waar ik Hilgers vorig jaar onze slechtste basisspeler vond, vind ik hem stabieler geworden. Het is voor Bruns op dit moment niet mogelijk om RCV te spelen, links kan hij het gewoon niet aan. Eruit dus. We hebben een speler gehaald van Celtic die daar meer dan behoorlijke wedstrijden op LCV heeft gespeeld.
Ben er normaaal niet zo n voorstander van maar 3-4-3 met Bruns in midden Hilgers rechts en van Horenbeek links ,Edin en van Rooy op vlanken
Verdedigend beetje meer aanpassen
Iets meer lengte erbij achterin
JENS97 sorry hoor maar hilgers is ook niet stabiel. Waar men het vertrouwen vandaan haalt in die Zweed is me ook een raadsel. Ja in Noorwegen schijnt die best goed te zijn geweest maar celtic en die competitie is een brandhout en laat ook wezen dat de aankopen van bruggink nou doorgaans ook niet super succesvol zijn. Ik vind het ook heel gek dat alec eerder in viel dan die lagerbielke. Dan laat je zeker geen goede indruk achter als zelfs alec de voorkeur krijgt.
En je kunt wel zeiken over de leeftijd van bruns maar wat speelt die hij nou überhaupt? Wedstrijd ritme heeft hij amper. Eigenlijk pas dit seizoen. En als jij zelf hebt gevoetbald weet je dat als jij als rechtspoot op links staat en je daar nooit speelt heel erg lastig. Zo voelt dat ook. Die keren dat ik linksback stond, je staat eigenlijk constant op je verkeerde been staat Waardoor je gevoelsmatig gewoon niet zo lekker speelt, is echt anders. En als je dit al amateur hebt dan is dat op dat niveau nog erger.
Twentefanrsd je ziet gewoon dat hij veel minder comfortabel is aan die kant en dat kun je hem niet eens kwalijk nemen. Ik vergelijk het echt met mezelf. Het voelt alsof je alles andersom moet doen met je verkeerde been waardoor je gewoon minder zeker van je zaak bent. Die goal van pec is daar een perfect voorbeeld van. Als je zeker bent van je zaak gooi je je jezelf ervoor maar vruns stond op z'n verkeerde been waardoor die net iets te laat weg was en een schot blokken word dan moeilijker want een sliding maken moet je ook je andere been doen. Gevoel is heel apart. Maar die goals van pec was voor mij echt tekenend voor een rechtspoot die zich niet fijn voelt aan de linkerkant.
Ik mis Kuster bij selectie vond ik tnt goede indruk maken
JENS97 dat het geen propper is moge duidelijk zijn. Maar dat is mees ook niet. En die mis je eigenlijk nog wel. Maar dan wel hoofdzakelijk z'n leidende rol. Want bruns en hilgers is een duo dat wel sneller is dsn propper. Waardoor je met ruimte in de rug makkelijker kunt verdedigen. Maar Robins leidende kwaliteiten mis je
Fct89 Er wordt nog iets gemist van Propper en dat is zijn kopkracht.