Individual Bastard aankoopbeleid stokt de laatste 2 jaar inderdaad, dat ben ik wel met je eens. Zijn ook best wat voltreffers geweest, Ugalde natuurlijk, Lammers & Ltaief ogen als versterkingen, Salah-Eddine is aan het groeien, Regeer als 10 wil ik graag eens zien, of Taha slaagt of niet vind ik sowieso geen miskoop, dat is een jong talent dat uitblonk in de KKD dus dat is altijd een gokje, maar goed dat ze het proberen.
Van Hoorenbeeck & Kuipers zijn aankopen die ik persoonlijk echt niet begrijp, van Bergen is nummer 10 van de lijst met de gedachte iets te halen dat er toen niet was; snelheid en actie. Geen gekke gedachte, alleen is de prijs en vooral contractduur merkwaardig. Eiting was ik bij Volendam wel fan van, begreep toendertijd ook dat ze wat in hem zagen maar heeft veel moeite om aan te haken helaas. Sommigen zagen het toen al, moet ze daar wel steeds meer gelijk in geven. Verder ben ik niet zo fan van spelers af te schilderen als miskoop oid, als Regeer bijvoorbeeld er 2 jaar over doet om zijn potentie in te lossen is dat prima, sommigen (niet hier) roepen al dat zo'n jongen weg moet, maar dan vind ik dat je de plank mis slaat. Geldt vooral voor de jongere spelers als Regeer, Salah-Eddine etc.
Verder denk ik nog steeds dat je met de huidige selectie een goede eerste 15/16 spelers hebt, alleen mis je nog een echt goede rechtsback en cv. Vind je die, volgens de geruchten Pedersen & Touba, ga je in kwaliteit al snel omhoog. Huur je nog een extra 10/buitenspeler en een fysieke, snelle middenvelder heb je een goede selectie staan van zo'n 19/20 man. Zaak is alleen om in de komende 2 weken je achterhoede te versterken met kwaliteit, je middenveld te voorzien van een andere type speler en voorin extra creativiteit te halen. Denk dat Unuvar voor dat laatste wel in aanraking zal komen, of de nog altijd transfervrije Namli, denk in ieder geval dat ze naar dat soort spelers kijken.