Het gezeik over Kramer en van Rooij mag ik ook niet meer lezen. Ik kan je uit m'n hoofd een lijstje noemen die insiders genoemd hebben als, werd mee gepraat. Nogmaals, deze lijstjes worden tot nu toe samengesteld met een minimale bezetting op de scouting.
-Ki-Jana Hoever
-Pedersen
-Passlack
-van Rooij
Centraal:
-Touba
-Ben er van overtuigd dat ze ook contact hebben met die Cenk
Dan heeft hij verder lijntjes uit liggen bij wat Nederlandse opties. Dezelfde Lassche gaf aan dat er een echte versterking beoogd is maar zijn club nog teveel vraagt op het moment.
Wat doet Bruggink hier verkeerd? Hij heeft duidelijk een lijstje en hij onderhoudt contact met alle spelers op het lijstje, met het doel om de best mogelijke optie te contracteren. Maar een Hoever heeft een hoop opties en kost waarschijnlijk een hoop geld. Een Pedersen heeft een hoop opties en kost waarschijnlijk een hoop geld. Een v. Rooij wordt te duur gevonden voor wat hij brengt. Ik mis hier nog wat andere spelers, maar er liggen nog meer contacten.
Zelfde centraal. Bruggink heeft een lijstje met ideale opties en hij onderhoudt contact met die spelers. Een Nederlandse Valencia-kenner geeft aan dat die twetteraar betrouwbaar is, dus ik ga er vanuit dat er contact is met die Cenk en dat hij alleen Twente wil vanwege ons plan met hem. Er ligt contact met Touba en er ligt contact met de opties 3-7 o.i.d.
Dan hoop ik dat we uiteindelijk de ideale optie krijgen, maar ik snap ook dat er m.n. financiele beperkingen zijn aan wat we kunnen doen.