@fct-89 Ik deel je zorgen, maar of ik je conclusie deel weet in nog niet. En dat is omdat ik het een hele lastige situatie vind. Kwalitatief zijn er geen twijfels bij Boadu want die heeft al bewezen dat hij het niveau aan kan. Ik denk dat een spits van hetzelfde niveau als Boadu uit het buitenland onbetaalbaar is. Kwalitatief is Boadu, net zoals Weghorst, een buitenkans voor ons. Bij een spits uit het buitenland kom je dus waarschijnlijk op een spits van lager niveau uit of bij een jonge spits met potentie. Dat laatste is natuurlijk ook niet ideaal, want gezien de leeftijd van Ricky moet er eigenlijk een nieuwe eerste spits komen die er direct staat. En met enig cynisme moet ik dan toch constateren dat alle spelers die de laatste tijd komen eerst even "een jaartje moeten wennen". En dan staat Ricky er ook alleen voor. Ik zou oprecht niet weten wat wijsheid is op dit moment. Maar ik zou de sleutel neerleggen (buiten financiële aspecten) bij de medische staf van Twente die na een half jaar beter dan iemand van ons kunnen beoordelen wat de risico's zijn. Verder zou ik hem zeker niet kopen maar gaan voor huren met een optie tot koop. Achteraf zullen we allemaal weten wat wijsheid is, maar op dit moment weet ik het niet.