Rikkert Bajetic zou een heel goede zijn voor Twente, maar vrees wel voor veel concurrentie. Voordeel is dat je in de top van NL speelt en komend seizoen Europees speelt, dat maakt denk ik wel dat je wat grote talenten van de grootste clubs ter aarde kunt huren, lijkt me wel interessant voor die partij en Twente krijgt relatief goedkoop een goede speler met veel bewijsdrang. Bij Liverpool dacht ik ook gelijk aan Kiade Gordon (rechtsbuiten, 19), Ben Doak (10/rechtsbuiten, 18), of Lewis Koumas (linksbuiten, 18). Zijn jong, maar zijn allen al mee gegaan tijdens de voorbereiding en speelden best wat minuten. 1 van die 3 zou je prima moeten kunnen huren denk ik, afhankelijk van welke positie je zoekt en wat voor type speler.
Maar dit is allemaal gebasseerd op de social media activiteiten van Jose Enrique, vond het alleen wel (te) opvallend dat hij Bruggink én Scholten is gaan volgen. Dan kan je er wel van uit gaan dat er contact is geweest over de club, wellicht zelfs een ontmoeting maar dat weet ik uiteraard niet zeker.