JENS97 Joris Kramer, die past in de categorie Xandro Schenk en Peet Bijen. Maar ff serieus, koop dan gewoon niks. Ik snap niet hoe ze hierbij terecht komen. Echt elke blinde ziet toch dat die vent er geen fuck van kan.
Individual Bastard Bruggink heeft al veel verkeerde keuzes gemaakt. Als Kramer ook nog komt, dan wordt het echt tijd om onze TD te vervangen. Laat ie dan maat weer naar ESPN gaan. Daar werd ik ook al moe van hem, maar kon hij geen schade aan brengen
Twentefanrsd Icethee Jimmy zit er de laatste jaren best vaak naast. Gewoon effe afwachten wat er komt. Als ze serieus die Kramer halen, dan heb je absoluut geen ambitie. Dat is gewoon een van halst aankoop. Zulke spelers haalde ze ook tijdens het degradatie jaar.
Fct89 Twentefanrsd probleem is dat ik dit niet alleen van jimmy weet. Afgelopen weekend hebben ze al gezeten met hem z'n management. Dit is sowieso al concreet of word binnen een paar uur concreet. Ik weet niet hoe GAE erin staat maar twente wil kramer.
Twentefanrsd Fct89 Hopelijk vraagt Go Ahead veel geld voor hem. Hoe komen ze erop om Kramer te halen. Dat zou voor mij de grootste blunder worden van Bruggink.
Twentefanrsd Als ze toch alleen maar naar Nederlands sprekende spelers kijken. Is Elias Cobbaut geen goede speler? Is 26, komt bij parma toch niet aan spelen toe. Het is dan een belg, maar de meeste spreken ook gewoon Nederlands.
Fct89 Twentefanrsd nee dat doen ze ook niet, onze "bord op schoot scouting/netwerk" vind dat veel te eng.
Twentefanrsd Fct89 Ze kijken zondag avond effe met zijn allen de samenvatting en schrijven wat namen op. Lekker makkelijk ook.
Twentefanrsd Dus Bart Van rooij de opvolger van sampsted. Dat is tenminste nog een logische keuze ipv een Kramer die er gewoon niks van kan.
JENS97 Twentefanrsd Hoop jij dat, of gaat hij het (waarschijnlijk) worden? Zou dat een oké vervanger vinden, niet bijzonder maar gewoon prima. Kramer is kapitaalvernietiging.
JENS97 Twentefanrsd Oké, dat is dan idd nog wel prima, zijn al meerdere jaren geïnteresseerd in hem, en hij valt mee nooit tegen. Kan ook zijn dat ze ff onrust willen richting de wedstrijd van overmorgen.
JENS97 Ik zou dan serieus nog eerder die Medic halen van Ajax. Die heeft niet voor niks alles gespeeld en captain geweest bij Sankt Pauli meerdere jaren. Je ziet het wel bij meer flops van Ajax dat ze ergens anders wel tot het recht komen, zie Mikautadze bijv.
Fct89 JENS97 schei uit hoor. Medic. Pff. Kan er bij ajax ook niks van als jij op doe leeftijd of hato of sie kneus sutalo niet eens uit de basis krijgt hebben wij er ook geen kut aan. We gaan ajax toch niet van hun rotzooi afhelpen?.Bart van rooij is een oke optie.
Twentefanrsd JENS97 Zoveel onrust hoef je niet te creëren tegen Nec. Nec mist aardig wat spelers. Ze hebben geen spits, ook niet echt een aanvallende middenvelder en Sandler zit nog in de lappenmand.
Twentefanrsd Vind het wel apart dat van Wissing wel met van Rooij aankomt zetten en niet met Kramer. Hopelijk klopt dat van de laatste ook niet.
Twentefanrsd Volgens van Wissing komt Kramer niet. Go ahead heeft al aangegeven al genoeg verkocht te hebben. Dat is wel beter nieuws.