Fct89 klopt. Die zei alleen afgelopen week dat hij er nog niks heeft over gehoord, maar heeft niet gezegd dat het een onzin gerucht was. Paar dagen later had hij het ook zomaar ineens over dat het waarschijnlijk een huur speler gaat worden.

Twentefanrsd Hij komt uit een ander land, maar die eigenaar van Valencia is nog gekker dan die Wang van ADO. Kunt best mondeling akkoord zijn op hoofdlijnen met zo'n vent, waarna hij de afspraken weer verandert.

Fct89 Voor mij is dat ook de beste optie. Het liefst een speler huren met optie. Is het niks dan ligt je de optie niet en geef je ook geen onnodig geld uit.

Twentefanrsd het gekke is dat leon ook niet zegt dst het onzin is. Die vraag is hem nu al 3x voorgelegd voor die Turk hij regeert nergens op, maar eerdhuisen is niet waar daar hebben we geen bod op gedaan. Ongelofelijk dubieus.

Tys meld dat oosting Ahmed toubah intern genoemd heeft, nog een jaar contract en niet veel gespeelt bij legge waar die aan verhuurt is vanuit basekhir. Dus die zal denk ik niet direct fit zijn. Maar met z'n 26 jaar en wat ik herinner van hem bij rkc was een goede opbouwer en kiezelhard wanneer nodig. DIT is nou een speler die ik wel graag zie komen ook omdat die niet de wereld kost. Dit is ooknel diegene bij rkc destijds veel van z'n spelers coachde. Dus meer de leider. Hele interessante optie. Actuele marktwaarde 1.6 maak er 2 van en dan heb je nog een hele goede aan.

Fct89 was bij RKC erg sterk destijds, laatste jaar niet veel gespeeld en daar voor nog basisspeler bij Basaksehir zie ik. Sterke kerel, vrij snel ook en een uitstekende opbouwer. Dribbelde vaak in, werd toen nog genoemd als potentiële versterking van de top 3. Lijkt me een goede optie, met een aflopend contract zal hij ook niet duur hoeven zijn en kent Oosting al. Weet alleen niet goed of hij een klassieke leider a la Pröpper is, maar heeft wel voldoende ervaring en gaat wel voor in de strijd.

• Fct89 heeft hierop gereageerd.

Icethee precies icethee, dit is ook een beetje een klootzak. Niks mis mee. Alleen idd weinig gespeelt afgelopen jaar, maar daardoor zal ook niet zo duur zijn en een aflopend contract idd. Ik zou dit een prima aankoop vinden

Fct89 lijkt mij on elk geval een goede optie. Hij viel altijd wel op bij RKC. Waarom hij dan weinig gespeeld heeft de afgelopen 2 jaar is dan wel een raadsel

Individual Bastard kan gewoon een mismatch. Maar als je z'n speler kunt halen en beetje opveizelen weer heb je er een top speler aan.

Ik kan hem me niet echt meer herinneren hoe hij als speler was.

Twentefanrsd ik wel bij rkc was die echt heel erg goed. Er waren destijds veel supporters die vonden dat we hem moesten halen. Maar die haf des tijds zoveel opties dat die voor een buitenlands avontuur ging maar volgens mij hadden keek de top er ook heel serieus naar. Maar hij had al z'n keuze gemaakt voor een buitenlandse avontuur

Fct89 klinkt wel goed. Vond de naam Jay Idzes die Tys gisteren ook dropte ook wel interessant. Heeft toch de nodige minuten in de serie B gespeeld en is gepromoveerd. Stond daar ook gewoon in de basis.

Twentefanrsd Heb dat met Touba en Idzes. Gewoon heel weinig zien spelen. Zijn van Touba wel een hoop highlights te vinden op youtube.

Rikkert ik heb hem ontzettend veel zien spelen, dus voor mij heb ik niet zoveel aan die highlights. Heb nog redelijk goed op netvlies hoe hij speelde bij rkc

Rikkert dit zou de welbekende speler met een krasje zijn. Die moet je wel een beetje polijsten en weer op poetsen. Maar dat kun je volgens mij prima aan Joseph overlaten hell als hij van bergen aan het scoren krijgt (en dat lukt voor alsnog aardig) dan krijg je z'n jongen ook wel weer aan het voetballen.