2-2 eindstand. Bepaald geen spektakelstuk, maar lijkt me wel een nuttige wedstrijd om te zien waar er nog versterkt dient te worden. Vooral aanvallend weinig gevaar gesticht, een linksbuiten en spits van basiskwaliteit is geen overbodige luxe in dit elftal. Ook een middenvelder met iets meer snelheid mag wel, vind het toch veelal de zelfde type spelers momenteel. Ltaief heeft het zichtbaar nog lastig, ook niet gek natuurlijk.
Een paar spelers die het vrij behoorlijk deden vond ik, maar ook wel een paar tegenvallers. Taha wederom onzichtbaar en slapjes, zou een verhuur toch niet de beste optie zijn? Vlap komt tekort, vond het veelzeggend dat hij op een gegeven moment naar de flank werd gezet. Kwam er geen moment aan te pas. Eiting aan de bal aardig, maar alles zonder bal gaat hem te snel lijkt het. Heb hem lang verdedigt, maar er moet wel snel wat bij gaan komen. Sampsted vind ik te matig voor het niveau dat je wil na streven, wel een leuke back-up.
Meevallers wat mij betreft waren Propper, Mesbahi, Besselink, Kuster, Rots. Kuipers, Salah-Eddine en Kjolo speelden wel aardig, en met momenten prima. De rest onzichtbaar, net voldoende of mager.