Thai Tukker had nog de hoop dat 1 van de 2 zou vertrekken, zodat je meer ruimte hebt in je financiën en selectie maar zie het somber in. Een middenveld Vlap - Eiting - Steijn werkt in ieder geval voor geen meter, de 1 is te slap, de ander te traag en de ander te onbeholpen om tegenstanders op te jagen en controle op het middenveld te winnen. Besselink is zeker tot Sadilek terug is een voorname kandidaat om er te staan, Kjolo kun je even banken tot hij weer 100% is en dan komt hij er ook weer snel in. Salah-Eddine zag ik ook als serieuze kandidaat in dat dubbele blok, maar die zou ik voorlopig zeker maar linksback laten staan. Scheelt ook al, hij is enorm snel, defensief enorm sterk en kan daar dus ook gaten dicht lopen. Hopen dat de nieuwe Zweed beschikt over veel duelkracht, snelheid en de rest goed kan neer zetten. Of Hilgers moet dit ineens oppakken, maar dat verwacht ik niet.
Verwacht volgend jaar sowieso wel een grote schoonmaak in de selectie, ook gesterkt door het Europese geld. Eiting, Vlap, Hilgers, Steijn, Rots, Ricky, Sadilek verwacht ik volgend jaar sowieso niet meer, + huur speler(s). Voor een Taha & van Bergen zou het wel een beetje het beslissende seizoen zijn of zij weten aan te haken. Scheelt dat je via de jeugd al veel kan oplossen, zou dit seizoen Besselink, Bruns, Mesbahi, Mats Rots & Kuster zeker klaar stomen voor een nog serieuzere rol volgend jaar. Wellicht dat een Nagel en/of Nijstad zich nog dusdanig ontwikkelt dat ze er bij kunnen komen, wat goed is komt snel. Zou sowieso mijn advies aan Bruggink, nóg meer doorstroom van jeugd en ze voor de leeuwen gooien. Minder van de welbekende '1-miljoen koopjes' en focussen op 2, misschien 3 echte kwaliteitsaankopen van 3/4 miljoen.