Is weghorst misschien een optie om ugalde te vervangen hij heeft toen aangegeven wel weer terug zou willen na tukkerland en voor twente wil spelen en omdat we nou ook nog mooi bovenin meedoen lijkt mij dit wel een mooie optie

• Fct89 heeft hierop gereageerd.

Guppie2 wil pas over een paar jaar. Heeft nog een goed contract ook van 1.5 jaar.

Fct89 en hij is ook gewoon vaste basisspeler bij een Bundesliga club. Het sentiment rond Weghorst is leuk omdat hij het zelf altijd roept, maar hij gaat binnen nu en 1,5 jaar echt niet naar Twente toe als hij basis speelt bij een Bundesliga club en nog belangrijker, een dik miljoenen salaris verdient. Pas rond zijn 34ste zal hij het overwegen denk ik, tot die tijd gaat hij ook gewoon pakken wat hij pakken aan salaris. En dat is heel terecht.

Complete non-discussie die hier plaatsvindt. Er is 0% kans dat Weghorst komt. We moeten ook weer een spits hebben waar we in de toekomst aan kunnen verdienen. Twee dikke dertigers voor 1 positie is wanbeleid.

Hij heeft die wens wel uitgesproken maar hij gaat zich altijd te groot vinden voor twente 🫵
        Straks als hij te oud is en nergens meer mee kan dan pas komt hij aankloppen 🫰
        😓😥😰😨🥶

Locadia wil terug naar de eredivisie. Nou laat de ene emmenaar (oosting) de andere bellen(locadia)

Fct89 ik hoop niet dat hij hier naar toe komt. Die raakt ook al jaren niks meer.

Twentefanrsd ik noemde de naam ook puur voor de lange run. Ricky gaat jn de zomer toch wel weg of die moet je gewoon door selecteren. Dan een locadia en bijvoorbeeld Deen erachter. Daarom die naam. Dat die al jaren niks raakt. Zegt me niet zoveel. In de eredivisie en het segment wat hier in de verdediging staat komt dat wel goed. Denk dat Twente daarom beter een speler halen waarmee je over die half jaar kijkt. Z'n Deen ia leuk maar die staat volgend jaar ook geen basis en ricky is nu alleen maar goed als invaller. Vanaf de basis word het alleen maar minder.