Plasperke lastige keuze, je kan verschillende scenario's bewerkstelligen natuurlijk. Een nieuwe nummer 1 halen, RvW als 2de man en Zeefuik als talent daar achter. Ga je gokken op RvW als 1, en Zeefuik als 2 daar achter (zou ik persoonlijk niet doen). Of ga je een speler als Boadu huren, RvW als 2de man en Zeefuik als talent. Zou zo'n Zeefuik in ieder geval wel halen, die kan vast wennen op de trainingen en af en toe invallen, kun je niet op bouwen dit seizoen (logisch). Spits kopen, maar waar haal je die weg? In Nederland kom je gauw uit bij Lauritsen, maar past zo'n speler bij het spel van Twente en is Zeefuik niet enigzins vergelijkbaar? Parrott van Excelsior lijkt heel talentvol, maar wat gaat Tottenham vragen voor zo'n jongen? Verder loopt er in Nederland weinig rond vind ik, dus dan ben je al gauw aangewezen op buitenlandse spelers. Vraag me af hoe goed Twente die markten in de gaten heeft, daar loopt vanzelfsprekend voldoende rond maar vind maar eens de juiste keuze. Mijn voorkeur zou uitgaan naar, ideaal scenario, om een linksbuiten er bij te kopen (Driouech) die een half jaar kan wennen aan het niveau, maar toch de andere linksbuitens kan uitdagen vanwege zijn kwaliteiten. Verder zou ik altijd Zeefuik halen, dat is een jongen met lengte, fysiek en veel talent. Zo'n type spits, stormram achtig, heeft Twente in geen jaren gehad. En dan zou mijn voorkeur uit gaan naar huren, Boadu schiet als eerst te binnen maar je kan ook bij grotere clubs aankloppen. Je hebt als voordeel dat het EK er aan komt en er zat spelers zijn die zich willen bewijzen, maar niet tot spelen toe komen dit seizoen. Zo'n Hlozek van Leverkussen zou een prachtige optie zijn, die voldoet eigenlijk aan alle eisen maar ik heb geen idee hoe haalbaar dat is. Speelt mondjesmaat mee bij Leverkussen en zal ongetwijfeld mee willen met Tsjechië komende zomer. Als Excelsior een groot talent als Troy Parrott kan huren, moeten er toch ook wel spelers uit datzelfde segment zijn die Twente een half jaar kan huren zou je denken.