niekh89 Wie gaat de nieuwe hoofdsponsor worden: Elektramat, GGM Gastro of toch een ander (regionaal) bedrijf? Wellicht is de 'PSV-constructie' ook nog een optie voor FC Twente?
Redhell niekh89 Zoiets als Brainport van PSV zou zeker mogelijk zijn voor FC Twente, er is genoeg potentie in de regio om zoiets te bewerkstelligen. Persoonlijk heeft dat ook mijn voorkeur omdat je zo gelijk meerdere partijen strikt met één gezamenlijk doel; er samen sterker van worden.
TwentseTrots Dit mag inderdaad wel vaart maken. Bij de concurrent op Twente Insite spraken ze over een afgeketste deal met BetCity, waar naast Elektramat, De Zuivelhoeve, YouFone en Apollo nog geinteresseerd zouden zijn... hopelijk snel duidelijkheid
niekh89 Ten Voorde heeft nu ook de naam van 'GGM Gastro' genoemd via Twitter 😉 of "allebei een hap uit de koek" komt een beetje neer op de PSV-constructie haha...
TwentseTrots 2 jaar ipv 5 waar ze op hoopten en bedrag niet kenbaar gemaakt. Snel gehandeld obv hoge tijdsdruk? Neemt niet weg dat ze een mooie regionale sponsor te pakken hebben nu, waar ze wel op hadden geaasd!
niekh89 Ik denk dat er 2 á 3 bedrijven - waaronder Elektramat - flink in de buidel gaan tasten (zeker omdat er volgens Ten Voorde meerdere sponsors op het shirt komen te staan).
1970 niekh89 Ik denk dat ze niet zo diep in de buidel willen tasten dan, en dat ze daarom meerdere sponsoren op t shirt willen plakken, en dan voor maar 2 jaar