De laatste tijd zien we een toename van het aantal leden dat reageert. Dat is uiteraard erg positief en maakt het hier wat levendiger. Helaas echter trekt het ook wat mensen aan die hier alleen maar zijn om te provoceren. Wanneer dat fans van andere clubs zijn dan gaat dat snel weer over, maar wanneer het mensen zijn die pretenderen dat ze Twente fan zijn blijft het maar doorgaan. Je kunt berichten rapporteren, maar ik vraag me af of daar echt iets mee gebeurt, aangezien er geen resultaten te zien zijn. De beheerders van deze site moeten zich realiseren dat de langzame groei van deze site snel weet teniet gedaan kan worden wanneer hier een hele vervelende sfeer ontstaat door provoceren. De reacties op deze provocaties kunnen dan wel clicks zijn, maar het is een korte termijn "succes" want mensen zullen zich afkeren van Twente fans. Onderwerpen zoals provoceren, discrimineren, verdedigen of aanzetten tot geweld, etc Zouden niet getolereerd moeten worden. Ik pleit zeker niet voor een situatie zoals op Voetbalzone waar teveel wordt gemodereerd, maar dit is wel het andere uiterste. Zit niet te wachten op een tweede .net met zijn vergiftigde atmosfeer. Stevige discussies en kritische reacties is niet mis mee. Ik ben benieuwd hoe andere leden hier tegenaan kijken, maar ook hoe de beheerders van Twente er van vinden. Kortom, zou er bescheiden gemodereerd moeten of niet?