Icethee twente heeft nog 3 wedstrijden nodig om te winnen en 1 gelijk van de 6 wedstrijden. Twente heeft nu ook een veel beter gemiddelde. Dat az krijgt gewoon 10 goals tegen in 2 wedstrijden
Eredivisie tussenstanden topic
Twentefanrsd Ik zie AZ sowieso geen 5x winnen met hun wedstrijdschema.
Rikkert die gaan no way alle 5 potten winnen moet eerder uitkijken dat ajax ze niet voorbij gaan. Die hebben nu 2 hele zware tikken om de oren gekregen dat sijpelt nog wel ever en GAE en Utrecht en nec zijn bloed vervelende tegenstanders helemaal als je daarvan ook nog een 2 uitwedstrijden zijn. We mogen ons op paken voor de 3e plek en sowieso groepsfase.
Wat een voetbal kwam er bij ons bij in de tweede helft trouwens. Het is jammer dat Ünuvar fysiek zo'n windvaan is anders was het een geweldige speler. Het toont wel waar bij ons de rek nog zit, zelfs binnen deze selectie.
Eiting had in hele korte tijd 2 assists in 2 wedstrijden kunnen hebben. Regeer is aan de bal een heerlijke speler, vond hem tegen Heerenveen en Fortuna ook gewoon prima verdedigen trouwens. Had Sahraoui ook in de tuk.
Salah-Eddine is zoveel sneller in handelen dan Smal, was in de jeugd verdedigend ook gewoon prima, denk dat daar nog een hoop rek in zit.
Bruns viel ook weer prima in, voetballend beter dan Hilgers die ik in de duels nog wat steviger vind.
Rikkert Je kan Salah-Eddine niet beoordelen op deze wedstrijd want hij had niet eens een tegenstander. Dat is natuurlijk heerlijk voetballen. SE kan prima voetballen, maar ik twijfel ernstig aan zijn duelkracht op links back. Ik zou het seizoen niet indurven met alleen SE en Mats Rots als linksbacks. Ik zie meer een middenvelder in hem dan een back.
Volgende week 3 punten op halen in Amsterdam, wat een slappelingen elftal. Hoog druk zetten, ze weten echt totaal niet waar ze het zoeken moeten.
Wel lekker dat Ajax er zo vanaf gaat. Ben wel benieuwd wat voor Ajax twente gaat treffen. Willen ze volgende week laten zien dat ze wel kunnen voetballen of hebben ze er geen zin in. Daarnaast als Twente volgende week voor komt. Gaan de supporters dan weer proberen om de wedstrijd te laten staken.
Twentefanrsd De traditie is dat na Ajax-FCT de trainer eruit gaat.
Thai Tukker Ik snap deze post niet in reactie op mijn post. Je reageert op dingen die ik niet zeg en op wat ik wel zeg reageer je niet?
-Ik zeg nergens dat ik hem beoordeel op deze wedstrijd, al kan ik deze wedstrijd wel prima beoordelen.
-Ik geef aan dat ik hem in de jeugd vaak linksback heb zien staan en dat hij dat prima deed. Bijvoorbeeld tegenover de grootste talenten van Europa en de grootste talenten van de wereld op een jeugd-EK(gewonnen) en een jeugd-WK. De 2 wedstrijden die hij er bij ons vorig seizoen stond deed hij het er trouwens prima. Zelfs rechtsback ging hem prima af.
-Ik suggereer nergens dat we het seizoen ingaan met alleen Salah-Eddine en Mats Rots. Het lijkt me logisch dat daar wat bij komt, maar dat is meer omdat ik Rots nog niet ver genoeg acht om een stabiele bijdrage te leveren.
Dat jij er meer een middenvelder in ziet mag. Kan hij ook prima.
Twentefanrsd Heeft weinig met willen te maken, de verdedigende organisatie is het hele seizoen gewoon naadje bij Ajax. Dat gaat tegen ons niet ineens anders zijn gok ik.
Bus opgewacht bij ajax. Bijna de hele selectie kwam niet boven de 21. Als Twente er aankomende week in slaagt vroeg voor te komen worden die jonge gasten gelijk weer nerveus. Je kunt ze echt breken dit ajax. Zelfs 6 of 7e kunnen ze gewoon worden. Zelfs het mislopen van een Europees avontuur kan oprecht dat zou een financiële strop zijn waar ze echt nog lang last van zullen hebben.
Ook Utrecht hijgt ajax in de nek nu met deze stand.
Vertrouwen bij Ajax is zo broos als maar kan, sommigen interesseert het niets meer en zijn in hun hoofd al weg (Bergwijn, Berghuis, Rulli). Ajax moet al flink verkopen om überhaupt iets te doen op de transfermarkt, dus geen Europees voetbal is een fiasco. Dan zullen ze misschien wel moeten overwegen om vroegtijdig Brobbey of Hato te verkopen, kan me ook niet voorstellen dat de aankopen van afgelopen zomer nog veel gaan opbrengen. Fascinerend hoe enkele individuen een schatrijke club zo kunnen verpesten, in 2 jaar tijd. Bestuurlijk de grootste chaos van allemaal, financieel is het schrapen geblazen en een elftal dat voor zichzelf speelt, tekort komt of er geen zin meer in heeft. En dan gaan ze ook nog een dure, Engelse faalhaas aanstellen als coach. Hoe ze dat toch weer verzinnen. Volgende week nog een flinke klap geven door 3 punten te pakken, zal sowieso een erg opgefokt en negatieve sfeer hangen verwacht ik.
Sowieso wel een dingetje bij Ajax, ik heb die Hato het hele seizoen dekkingsfout na dekkingsfout zien maken en die jongen kan geen fout doen. Als er een nieuwe aankoop een keer over een bal struikelt wordt hij door de hele goegemeente daar tot de grond aan afgefakkelt. Die mensen verdienen de huidige problemen ook wel. Al gok ik dat de kranten er weinig moeite mee hebben, beetje sensatie, artikeltjes schrijven, dat ze de club helpen slopen zal ze worst zijn.
Dan denk ik dat we het nog redelijk getroffen hebben met onze journalisten.
AZ lijkt voorlopig te Min voor RKC. Goed nieuws voor FCT.
Wat een goal van Min (de tweede)
Morgen winnen en je kan in eigen huis tegen Almere de 3e plek vast stellen.