terugnaardetop Is er te intensief getraind in de Lutte ivm de korte voorbereidingstijd naar de Europese wedstrijd? Ik kan me niet zoveel blessures herinneren in de voorbereiding en bij de oefenwedstrijden. Ik maak me hier wel ongerust over, is dat terecht?
Fct89 terugnaardetop is prima te verklaren. Bruns en propper namen hun blessures mee van afgelopen seizoen. Unavar heeft een tijdje niet gespeelt en regeer miet gewoon ff inkomen van de blessures die je vaker ziet in pre season geld ook voor ugalde en mees overigens. Het zijn er veel. Maar als je kijkt naar wie er geblesseerd is en 2 daarvan namen hun blessures mee van afgelopen seizoen. Dit is niet zo gek. Lijkt wel veel. Naar get zijn allemaal korte blessures. De meesten hebben gewoon meegetraind gisteren althans regeer en unavar. Ugalde was er gewoon bij. Bruns is op de weg terug propper gaat zaterdag z'n rentree maken. Ugalde is er hoogstwaarschijnlijk gewoon weer bij. Het valt wel mee.
Tim95 Media maakt het vaak erger dan het is. Meeste spelers trainen gewoon mee met de groep maar doen nog even "rustig" aan. Twente heeft haast met die Europese duels maar het seizoen moet nog op gang komen, alles op zijn tijd!