Fct89 shi-jon Martina, linksbenige rechtsbuiten. Kwam als 17 jarige speler vorig jaar over van PSV en meteen al doorgeschoven toen naar de O21. Weet wel dat ze hem intern met belangstelling volgen, heel creatief, pijlsnel en een goede fysiek. Moet alleen meer werken aan inhoud, spelinzicht etc. Ik ben zelf wel fan van zulke spelers, zijn onvoorspelbaar (ook meteen een nadeel) maar een typische, creatieve buitenspeler.
Slagveer ken ik nog niet zo goed, hopelijk weet Plasperke daar iets meer over. Kwam dit jaar over van een amateur club en is als invaller wel prima volgens mij, twee benig, snel en de blik naar de goal gericht.
Sybrandy is voetballend ook wel weer wat beter in vorm aan het komen, niet meer zo geforceerd en goed in de combinatie.
O21 staat voorlopig ook bovenaan, team lijkt goed in elkaar te vallen en de vaste kern laat een mooie groei zien. Heb ook wat experimenten gezien van de trainen, Driezen heeft al eens op rechtsback gestaan, Landkroon is terug als (2de) spits en Gijsbertha is van rechtsbuiten naar rechtsback gegaan, wat hem prima af gaat. Zou mooi zijn als ze boven aan in de minimaal de 1ste competitie helft, dan mogen ze eventueel een play-off wedstrijd spelen om een niveau door te stromen, naar de Jacks League, niveau onder de KKD. Geloof dat een voorwaarde dan wel is dat 1 van de Jong teams die nu in die competitie zitten op de degradatie plekken staan, maar weet niet 100% zeker hoe dat precies werkt en is ook nog wel ver weg natuurlijk.