Heb hem op het WK 3 keer zien spelen, vaker niet. Tegen Korea stond hij basis, was de slechtste wedstrijd van het WK zo'n beetje en kon hij zich ook niet aan ontrekken. Tegen Portugal ging de laffe coach zijn hele elftal en taktiek veranderen, maar zijn invalbeurt staat me nog wel bij. Geen doelpunt of assist, maar toen hij er in kwam kreeg Uruguay echt zwaar de overhand en zag je wel zijn talent. Snelle dribbels, zijlijn halen en een bal voor geven. Creëerde zo nog 2/3 kansen, wat ik mij herinner. Tegen Ghana speelde hij degelijk. Verder ken ik hem ook niet zo, behalve die 3 wedstrijden die ik ook daadwerkelijk gezien heb. Er zit wel wat in bij die jongen, United kocht hem voor 8,5 miljoen, ten Hag was super lovend over hem, Alaves huurde hem en wilde daarna dolgraag nog een jaar huren, 2x basis en 1x invaller op het WK bij een serieus voetballand. Jongen heeft blijkbaar wel iets, maar het komt er nog niet uit schijnbaar. Eredivisie is natuurlijk wel een paar treden lager dan die andere competities, dus het kan zo maar er wel uit komen.