Twentefanrsd hoop het niet, maar ik denk een 2-1 nederlaag. Salzburg zal thuis nog iets te sterk zijn, maar denk dat Twente vooral de schade beperkt moet/wil houden en volgende week in een ramvolle Veste er vol op klappen.

• JENS97 heeft hierop gereageerd.

Icethee Ik hoop wel 2-1. Winnen daar zie ik absoluut niet gebeuren. Met 1 verliezen teken ik voor. Volgende week thuis heb ik er wel vertrouwen in dat we dat dan minstens via penals kunnen omdraaien.

Konate speelt niet en zit ook niet op de bank. Bij twente is het de vermoedelijke opstelling die hier werd geplaatst

Gewoon een resultaat(waar ik op voorhand voor had getekend). In mijn boek volle veste erachter, gas erop.

Fct89 laatste periode geeft wel vertrouwen, voornamelijk door Ltaief, Lammers en Vlap die allen sterk invielen en het spel naar zich toe trokken door duels aan te gaan, maar vooral een hoger tempo en veel kaatsen. Daardoor kwam de verdediging ook minder onder druk, en je speelde gewoon een sterke laatste 15/20 minuten. Dinsdag alles om voor te spelen, dat is wel lekker natuurlijk. Zou wel heel wat aanpassingen in de basis doen, maar denk dat Oosting het voorzichtig aan pakt. Kuipers, Vlap & vooral Ltaief horen wel in de basis, Sampsted bij gebrek aan beter misschien ook wel. Lammers zal uiteindelijk Ricky ook wel passeren gok ik, maar daar kan je nu nog wel even mee wachten. Besselink viel in die korte tijd ook prima in overigens, won in die minuten toch 3 50/50 duels en liet, in tegenstelling tot voorganger Eiting, wel teken van wil en leven zien.

• Fct89 heeft hierop gereageerd.

Icethee besselink gaat volgende week de enige wijziging zijn denk ik. Kjolo heeft baat bij een defensieve middenvelder en dat is normaal sadilek. Ik riep dit een paar dagen geleden al en ik zie het oprecht wel gebeuren

Ik was erbij. Vak 101 schuin naast het echte uitvak. Heerlijke sfeer. Vooral fysiek kwam Twente deze wedstrijd te kort tegen Salzburg. Ook is de opbouw volledig weg nu Pröpper er niet meer is. Ik ben overigens wel blij met de uitslag. Het zal nog steeds moeilijk worden komende dinsdag maar helemaal kansloos ben je niet

Fct89 Kjolo moet steeds uitstappen op Gourne-Douath omdat Steijn daar verzaakt, vervolgens valt er een gat achter Kjolo dat hij zelf dicht moet lopen. Na de wissels staat v. Wolfswinkel op hun defensieve mid en krijgen zij de bal nauwelijks meer naar voren. Het valt voor de controleurs ineens te behappen en Regeer krijgt het ook stukken makkelijker.

Vond dat Salah-Eddine z'n man in de pocket had maar juist in balbezit verzaakte, 3x gevaarlijk balverlies waaruit 1 goal valt. Dat kan niet. Wat Daan Rots aan het doen was, ook geen idee. Verdedigend overal tussen lopen maar geen bal of man aanpakken. Taha kleunde er wel meteen in bij zijn invallen.

• JENS97 heeft hierop gereageerd.

Rikkert Taha viel gedreven in, die wissel van hem voor Rots had ik graag al in de rust (of eerder) gezien. Hoop dat Taha ook wat meer kan laten zien dit jaar.

Voor mij was Eiting de zwakste schakel. Bij rust wist je niet eens of hij nu speelde of niet. Van hoorenbeeck komt gewoon te kort. Maar dat kon je vooraf al zeggen. Dan liever bruns daar. Salah-edine en Regeer zijn geen backs. Steijn heb je in zulke wedstrijden niks aan. Hopelijk gaat hij nog verkocht worden. Daan rots speelde een ongelukkige wedstrijd. Ik vond van bergen wel oke spelen. Had gewoon een assist moeten hebben en misschien ook nog wel een goal. Kjolo stond er op het middenveld alleen voor. Want Steijn en Eiting komen gewoon te kort. Volgende week gelijk er bovenop knallen. Want verdedigend is Red Bull erg kwetsbaar.

Kjolo verneukte 3 ballen achter elkaar en had z'n man nooit. Eiting heeft een hoop onderschept en was ook goed in de passing, gaf nog bijna een assist. Presteerde het beste van de middenvelders. Steijn blijft een repeterend verhaal, altijd te laat in de duels, aan de bal is het niet veel, trekt v. Bergen de bal breed in plaats van dat hij schiet, scoort hij wel weer. Maar je wordt op het midden altijd overlopen met hem. Gourna-Douath kon echt doen wat hij wil tot hij v. Wolfswinkel tegenover zich kreeg.

Als Kjolo stevig opgejaagd word heeft hij het lastig, vorig jaar in de eredivisie ook al eens gezien. Steijn is tactisch en in balbezit niks waard, die scoort een goal maar verder speel je overal met 10 man, gister ook 1 van de hoofdreden dat het middenveld en verdediging totaal overlopen werd. Dit middenveld is eigenlijk te veel van hetzelfde, geen gif, geen snelheid en geen rugdekking. Kjolo en Eiting zijn beide goede voetballers, maar die missen echt wel iemand naast zich die vooruit jaagt, meer weg blijft van de bal en gaten voor ze dicht loopt. Sadilek doet dat altijd perfect, maar zonder hem en zonder aankoop (moet nog steeds een snelle, sterke middenvelder imo) zou denk ik Salah-Eddine dat het best kunnen. En zeker Europees zou ik toch met Vlap beginnen, die kan beter mee komen en zorgt wel voor meer tempo in het spel. Als je dan rond minuut 70 gaat drukken kan Steijn er altijd nog bij, dan is het beter om hem achter de hand te hebben en later in zijn kracht te gebruiken.

Heb overigens wel het idee dat Salzburg wel beter kan als wat zij gister hebben laten zien, maar dat ook daar een aantal spelers niet goed in de wedstrijd zaten. Wel een handvol spelers die eigenlijk net te goed en te snel zijn, vooral Kjaergaard, Gloukh & Baidoo. Terzic kwam continu vrij en dat moet echt beter, maar gelukkig is dat een vrij onbeholpen speler. Scheelt wel enorm dat Karim Konate er volgende week ook niet bij is, ligt er nog een paar weken uit.

• Fct89 heeft hierop gereageerd.

Icethee icethee dat gebrek aan gif is precies waarom ik vind dat Joseph besselink maar voor se leeuwen moet gooien. Overigens je kunt het wel over steijn hebben en deels terecht maar onze aanvoeder was los van die vrije trap ook praktisch onzichtbaar. Gevoelsmatig speelde je met zeker 1.5 man minder op het veld. Pas toen lammers als een soort bliksem afleiden werd voor ricky werd het wat beter. Maar ricky was ook verre van je van het.

Fct89 niet mee eens. Als je in het stadion keek zag je Ricky de hele wedstrijd slimme dingen doen. Dat de rest om hem heen dit niet begrepen is wat anders. Doordat Lammers dit wel zag hielp heel erg. Misschien volgende week maar beide opstellen zonder echte vleugelspelers. Versterkt middenveld. Met Besselink Kjölo en Eiting

Individual Bastard Dat middenveld hoeft niet eens zo. Zet Ricky achter Lammers en je krijgt de boel ook onder druk. Ricky en Lammers hielden samen 3 man van Salzburg bezig. Ricky en Steijn 1,5 ongeveer. Dan moet Kjolo uitstappen en ziet het er beroerd uit, stap verder staat Regeer tegenover Bidstrup, Gloukh en Terzic wat er ook weer beroerd uit ziet.

Op links was dat beter voor elkaar omdat v. Bergen i.i.g. Dedic goed voor de voeten liep en Salah-Eddine het man op man wel redde tegen Nene en later die invaller. Regeer kreeg pas een poot aan de trapper toen hij hulp kreeg van Vlap, die weer het geluk had dat Ricky hun defensieve mid opjoeg. Taha stopte Terzic ook eindelijk af.

Dat v. Hoorenbeeck geen Pröpper is, werd ook nog weer eens duidelijk. Hoop dat we centen hebben voor een fatsoenlijke vervanger.

Individual Bastard Versterkt middenveld met Eiting? Ik zou Ricky erin zetten voor Steijn, en knallen met Besselink ipv Eiting. Maar denk dat hij die keuze niet durft te maken. Links gewoon van Bergen en rechts Ltaief of Rots. Spits sowieso Lammers. ASE ook gewoon laten staan, Hilgers samen met Bruns, en Sampsted of Regeer. Kop of Munt.

Hebben met 5-1 gewonnen. Wel veel spelers die afgelopen dinsdag in de basis stonden, zaten op de bank. Dus ook aardig wat spelers gespaard. Al zijn de spelers die er nu in stonden ook weer goed.

5 maanden later

Als je echtgenoot of partner je bedriegt, raad ik je sterk aan om een slimme, ervaren en gecertificeerde professionele hacker in te huren. Ik zag zijn informatie in een reviewpost van een admin, dus nam ik contact met hem op. Sindsdien ben ik gelukkiger. Hij hielp me ook al het geld terug te krijgen dat ik verloor aan lotto- en cryptocurrency-investeringen en met immigratiedocumenten.
                  Hij hielp me met verschillende deals en ik weet zeker dat hij jou ook kan helpen. Hij is echt een genie in wat hij doet. Het was de prijs waard.
                  Je kunt hem e-mailen

(wiztechie@tutanota.com)

Hij doet een reeks hacking klussen met volledige zekerheid en 100% succes, variërend van wachtwoord herstel, surveillance en persoonlijke onderzoeksdiensten, credit score upgrade en het opschonen van negatieve vermeldingen en criminele achtergronden, hij helpt ook bij het vangen van vreemdgaande echtgenoot, en helpt bij het krijgen van onbeperkte en onmerkbare toegang tot uw partner / echtgenoot, GPS-tracking, Facebook-account, e-mail, Whatsapp, tekstberichten, telefoongesprekken, controleer icloud, verandering school scores, universitaire cijfers hack, Facebook Hacking trucs.

(Ik heb beloofd deze aanbeveling te doen omdat hij mij heeft geholpen).Schrijf alsjeblieft goede opmerkingen over hem nadat hij je heeft geholpen. Ik wens je het allerbeste.