Namli en Driouech zouden wel prima aanwinsten zijn. Dan ben je voorin eigenlijk klaar. Driouech kan links- en rechtsbuiten. Namli kan op 3 posities uit de voeten. Kun je op 10 zetten of op rechtsbuiten als je Rots een keer rust gunt. Zijn spelers die je opties geven.
V.d. Berg heb ik nu een paar keer zien spelen, best aardige speler maar niet iemand die de bal opeist en het gaat regelen. Geloof ook niet dat de interesse daarin concreet is, dus laat maar hangen.
Ben benieuwd wat het plan is met de back-posities. Regeer en Salah-Eddine zijn grote talenten maar de eerste kan sowieso beter naar het middenveld. Dan ben je i.i.g. een rechtsback nodig. Als Salah-Eddine doorgeschoven wordt is een linksback ook geen overbodige luxe. Mats Rots kan rustig nog een jaar bij de onder 21 spelen, net 18 geworden en voor zover ik lees is het niet alsof hij die competitie al ontgroeit is.
Vraag me af of die v. Duijl ook niet gescout wordt om samen met Mesbahi het centrum te vormen daar, in het geval dat Heracles Tijink overneemt. Nijstad krijgt bij de onder 19 straks weer een grotere uitdaging met het spelen op het hoogste niveau.