Fct89 Lammers komt niet. Salaris technisch geen haalbarekaart. We hebben ook alleen geluk dat weghorst diep down altijd al im een twente pyjama geslapen heeft.
Twentefanrsd Steijn dus op dit moment de duurste speler in de selectie volgens transfermarkt. Ook sadilek en rots zijn flink gestegen.
Individual Bastard Driouch gaat bij PSV tekenen. Kijk Twente kan hem waarschijnlijk toch niet betalen. Maar ik snap zijn keuze niet. Noah Lang speelt op zijn positie.Hij zal dan tweede keus zijn. En Noah laat zich ook niet graag wisselen als hij fit genoeg is om wedstrijden af te maken
Twentefanrsd Individual Bastard Ze willen daar ook nog Memphis halen. Dus wordt eerder 3e keuze. Ik zie toch liever saito komen.
Rikkert Individual Bastard Bij Twente heeft hij concurrentie van Ltaief, ook nog niet beslist dat hij die wint. Ik had hem trouwens liever gehad dan Saito. Maar ben wel bang dat als je teveel Afrikanen binnenhaalt je rond de Afrika Cup in de problemen komt.
Fct89 Rikkert ltaief heeft ons maar 1.5 mil gekost daar haal je saito niet voor en die had ik ook liever gehad maar wat ik zo zeg van hem, lijke het me wel een hele leuke speler en voor z'n bedrag zeker.
Individual Bastard Fct89 mee eens over Saif. Maar posities moeten wel dubbel bezet zijn. En Vlap als alternatief op linksbuiten zie ik niet meer zitten. Geen enkele positie eigenlijk. Zou voor hem en ons goed zijn dat hij verkocht wordt.
Individual Bastard Er loopt vast nog wel ergens een linksbuiten ergens in Scandinaviƫ rond met Afrikaanse roots en dubbel paspoort met enig talent
Twentefanrsd Is Klaiber geen optie voor de rechtsback? Vond hem bij Utrecht altijd 1 van de betere en ook bij Brondbey altijd prima.
Icethee Twentefanrsd moest juist weg bij Utrecht omdat het wel een stuk minder werd met hem als ik me niet vergis. In een mindere competitie en een ander systeem als wingback in een 5-3-2 zal hij het ongetwijfeld beter doen, maar heb wel sterk mijn twijfels.
Twentefanrsd Icethee Ze hebben er uiteindelijk wel nog geld voor gekregen bij Utrecht. Was in het begin bij Ajax ook nog best goed. Na zijn zware blessure was het idd een stuk minder. Weet niet echt hoe hij het bij Brondbey doet. Speelt daar best veel.