Rikkert na nader onderzoek heb ik mij vergist in de 'Belgische' jongens, dacht dat ze bankzitters waren maar met name Ejuke staat al een tijd vast in de basis. Nog steeds eigendom van CSKA, geen idee of Antwerp hem gaat kopen en hoe dat contract technisch werkt bij hem, loopt officieel af deze zomer. Nanasi is lastig, maar zijn Scandinavische voorgangers (Ondrejka, Sahrouai, Bynhildsen) gingen allen onder de 3 miljoen weg, eerste 2 zelfs ruim daaronder. Nanasi zal wel duurder zijn want heeft al meer laten zien, maar rond de 5/6 miljoen moet kunnen denk ik zo. Sowieso wel lastig in te schatten, je weet nooit wat zulke clubs ineens gaan vragen. Parma staat ruim boven aan en zal wel promoveren, dus kan Man ook wel van het lijstje. Djukanovic vond ik juist wel goed spelen, ook in Zweden wel goede statistieken. Helaas zal onderhandelen met Hammarby wel moeizaam gaan. Kusej is het best haalbaar, sinds kort ook Tsjechisch international sinds kort en dit seizoen erg productief. Zullen nog wel 100 van zulke spelers zijn, ben benieuwd waar ze mee aan komen bij Twente.